KIRŞEHİR BELEDİYESİ ALO 153 ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİNİZDE
23.02.2021

Kırşehir Belediyesi tarafından vatandaşlara daha iyi hizmet vermek amacıyla kurulan ALO 153 Çağrı Merkezi faaliyete geçti.  

Hizmet kalitesini artırmak, vatandaşlarımızın taleplerine anında çözüm üretilip tekrar geri dönüş sağlanması için Kırşehir Belediyesi ALO 153 Çağrı Merkezi artık Kırşehir’in hizmetinde. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sağlayan Çağrı Merkezi’nde vatandaşlarımızın talepleri kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanıyor.

Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza ivedi bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmet verilmesi amaçlanıyor.

Vatandaşlarımız aynı zamanda Halkın Masası’na şahsen taleplerini ileteceği gibi, 153 Çağrı Merkezi, 0552 450 40 40 numaralı WhatsApp hattından ve e-mail yoluyla taleplerini iletebilecekler. 

DİĞER HABERLER