06.02.18 11:02

Vatandaşların sorunlarıyla yakından ilgilenerek, gelen başvuruları bilgisayar ortamında kayıt altına alarak ilgili birimlere ileten AK Masa, 24 saat hizmete devam ediyor.

Kırşehir Belediyesi "AK Masa" iletişim servisi vatandaşların meselelerine hızlı ve somut çözümler üretmek amacıyla halkın derdinin kendi dertleri gibi dinliyor ve şikâyetlerin, isteklerin çözüm aşamalarında vatandaşları bilgilendirirken, işlem tamamlandıktan sonra da başvuru sahiplerinden teyit alıyor.

AK Masa iletişim servisi, vatandaşlardan bire bir, telefon ya da e-mail yoluyla gelen günlük arıza ve talepleri kayıt altına alarak, ilgili birimlere yönlendirilen şikâyetlerin düzeltilip düzeltilmediğini takip ederek, talep sahibi ile birim yetkilileri arasındaki koordinasyonu sağlıyor.

7 gün 24 saat boyunca vatandaşa hizmet veren AK Masa servisinde sorunalrın çözümlendiğini açıklayan Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, her geçen gün şikâyetlerin en aza indiğini belirterek, şunları kaydetti:“2009 yılı itibari ile talepleri ve sorunları kayıt altına alarak bizlere ulaştıran AK Masamız çalışmalarına 7 gün 24 saat kesintisiz devam ediyor. 2009 -2017 yılı içerisinde gelen talepler kayıta alınarak, bunun% 98 ‘ si zamanında çözümlendi. Talepleringeri kalan% 2‘lik kısmı ise planlanarak yapısal nedenlerden dolayı 2018 yılı planlamasına alınmıştır. Her geçen gün şikâyetleri en aza indirdiğimiz ve Kırşehir'i değiştirme yolundaki çabalarımızın olumlu şekilde vatandaşlarımızdan bizlere yansıtılması gurur vericidir.

AK Masamızın başarı oranı geçmiş yıllardan bu zamana kadar % 98 oranında yükseldi. AK Masa İletişim'e vatandaşlar şahsen müracaat edebildiği gibi, 214 10 10 numaralı telefondan ve akmasa@kirsehir.bel.tr elektronik posta adresinden günün her saatinde kesintisiz olarak ulaşabilirler. Tüm vatandaşlarımızın istek, öneri ve şikâyetlerini bekliyoruz.”dedi